Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-17, 13:31   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 1800


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens Fotboll 17/7


Vad tror ni om dagens fighter?

Själv har jag Arsenal i deras årliga match mot Barnet. Ska väl gå att jogga hem med två mål kan man tycka.

Överspel mellan aik och Malmö till 2.05

Samt ett litet chansspel på Brage borta mot Ängelholm till 3.90
KungK2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-17, 13:51   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 403
Standard

Jag tror också på Brage, har spelat dem till 4 gånger pengarna. Tror även på under 2.5 mål i den fajten till 1.70. Vidare i superettan tror jag att Norrköping kommer mala ner FCT till 1.80, även om de senare har börjat sprattla lite på slutet.

En mindre slant i allsvenskan på att El Kabirs målform håller i sig (3.70). Lite sugen på att prova AIK till 2.90, men har inte vågat trycka av. Alla odds från Unibet.
niklrund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-17, 13:53   #3
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard


Superettan, spelstopp: 16:00



GIF Sundsvall- Assyriska: 1 (2.13) @ Pinnacle

Lagen möttes även förra veckan i Södertälje och då vann Assyriska med 1-0. Sundsvall kom inte upp i normal standard i den matchen och det var fjärde raka förlusten i Södertälje för Sundsvall. Till dagens match på Norrporten Arena får man tillbaka högerbacken Berntsson efter avstängning och även mittfältaren Durakovic efter skada.

Assyriska gjorde det bra som kunde vinna senast direkt efter Moussas bortgång. Man lyfte sig nog då man fick spela hemma direkt efter det som hade hänt. Till dagens match saknar man vänsterbacken Björkeryd som är avstängd.

Jag tror Sundsvall tar en snabb revansch här. Man är starka hemma på konstgräset (3-3-1 13-9) och kommer med ett starkare lag till dagens match. Hemma mot Assyriska har man raden: 2-1-0 på dom tre senaste matcherna på hemmaplan mot Assyriska.

Assyriska är rätt svaga på resande fot med bortaraden: 1-3-2 7-8 och har svårt med målskyttet på bortaplan. Sen brukar hemmaplan betyda mycket när dessa lag mötts.

Pinnacle har 2.13 på hemmaseger, om du inte har det boalget så har NB godkänna 2.00 i odds.


Medelinsats (5-Units)
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-17, 14:14   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 451
Sharp$: 87
Standard

IFK GÖTEBORG RAK
MJÄLLBY RAK
SUNDSVALL RAK
NORRKÖPING RAK
Brage +1

under Aik - malmö

Senast redigerad av Babbe den 2010-07-17 klockan 16:41.
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-17, 14:24   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 314
Standard

El Kabir gör inga mål idag, men det trodde jag dom flesta snappat upp redan...
StefanL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-17, 14:36   #6
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Det är svårt att hitta något spelvärt idag.
Det enda som jag hittat spelvärde i är ett målresultatspel.

Vålerenga-Kongsvinger 2-0 @9,2 betfair
Segern blir troligtvis större men det är här värdet finns.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-17, 16:59   #7
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg

Superettan, spelstopp: 16:00



GIF Sundsvall- Assyriska: 1 (2.13) @ Pinnacle

Lagen möttes även förra veckan i Södertälje och då vann Assyriska med 1-0. Sundsvall kom inte upp i normal standard i den matchen och det var fjärde raka förlusten i Södertälje för Sundsvall. Till dagens match på Norrporten Arena får man tillbaka högerbacken Berntsson efter avstängning och även mittfältaren Durakovic efter skada.

Assyriska gjorde det bra som kunde vinna senast direkt efter Moussas bortgång. Man lyfte sig nog då man fick spela hemma direkt efter det som hade hänt. Till dagens match saknar man vänsterbacken Björkeryd som är avstängd.

Jag tror Sundsvall tar en snabb revansch här. Man är starka hemma på konstgräset (3-3-1 13-9) och kommer med ett starkare lag till dagens match. Hemma mot Assyriska har man raden: 2-1-0 på dom tre senaste matcherna på hemmaplan mot Assyriska.

Assyriska är rätt svaga på resande fot med bortaraden: 1-3-2 7-8 och har svårt med målskyttet på bortaplan. Sen brukar hemmaplan betyda mycket när dessa lag mötts.

Pinnacle har 2.13 på hemmaseger, om du inte har det boalget så har NB godkänna 2.00 i odds.


Medelinsats (5-Units)
Giffarna vände 0-1 till vinst med 3-1
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td